Veelgestelde vragen

Kan ik echt dagelijks opzeggen?

Jazeker, u kunt bij ons al uw diensten dagelijks opzeggen, maar ook dagelijk realtime uitbreiden. Stopt u met uw onderneming? Of heeft u een nummer of module niet langer nodig? Deze kunt u eenvoudig stopzetten vanuit onze online beheeromgeving.

Wanneer is mijn telefoonnummer actief?

Onze telefoonnummers kan u realtime aanvragen via onze online beheeromgeving. Nadat u de aanbetaling (eenmalige kosten) heeft voldaan, zal u de inloggegevens van ons ontvangen. Vervolgens kan u een nummer uitzoeken (of dit regelen wij voor u) en deze is na goedkeuring van uw adresgegevens per direct te gebruiken. Gewoon simpel en snel geregeld, zo zien wij het zelf ook graag.

Betaal ik ook doorschakelkosten?

Voor doorgeschakelde minuten betaalt u alleen ons voordelige gesprekstarief. Uiteraard worden doorschakelkosten altijd per seconde afgerekend en ronden wij niet af. Gesprekskosten kunt u altijd realtime inzien via uw eigen online dashboard.

Kan ik later uitbreiden met extra modules?

Als u kiest voor een telefoonnummer + de module flexibel doorschakelen, dan krijgt u daar gratis enkele voip modules bij zoals bijvoorbeeld de zakelijke voicemail naar e-mail met uw eigen persoonlijke bericht. Extra voip modules zoals openingstijdenmeldingen of een keuzemenu zijn optioneel tegen betaling en zijn te activeren via de beheeromgeving.